wtorek, 21 lutego 2017

O moim pisaniu

Jestem fanką Redaktor na Tropie, w osobie Pauliny Stoparek, znakomitej i wnikliwej recenzentki. Rozbawiona i wzruszona jednocześnie, pozwolę sobie zacytować jej wypowiedź o moim pisaniu: 

"Architektonicznie rzecz biorąc, pisarstwo Rogali jest niczym starannie odrestaurowany budynek, którego właściciel nie zgodził się na remont gnijącej piwnicy, skrywającej szkielety i szczurze odchody. Rogala z lubością schodzi do tej piwnicy, a następnie przynosi stamtąd rozmaite paskudztwa i z uprzejmym uśmiechem mówi: "Spójrz, drogi czytelniku, co mam dla ciebie!".


fot. Paulina Stoparek "Redaktor na tropie"

2 komentarze:

  1. Takich opinii należy tylko gratulować. Ja mam nadzieję że niedługo przeczytam Ważkę :) i będę równie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Pani i sobie, żeby tak właśnie było :-).

      Usuń