wtorek, 4 sierpnia 2015

Ludzie listy piszą...


Wczoraj dostałam taki miły list od Czytelniczki, pani Kasi. Zamieszczam zdjęcie i cytuję fragmenty za jej zgodą:

"Dlaczego ta książka tak szybko się skończyła? Jestem pod wrażeniem. Bardzo podoba mi się to, że jest pomieszany wątek kryminalny i obyczajowy, i jednego i drugiego było wystarczająco, tak w sam raz, żeby zadowolić fanów romansów i fanów kryminału. Ciekawa jestem dalszych losów całej czwórki... Agata i Slawek tworzą dobrą drużynę, a mając wsparcie Justyny i Michała pewno jeszcze nie jedną kryminalną zagadkę rozwiążą. Wątek molestowania dziewczynek i ten brak pomocy ze strony rodziców jest mocny, bardzo mocny, ale wiem, że powinno się pokazywać takie rzeczy ku przestrodze. Wiem, że teraz są inne czasy, że mamy internet i całą tę technologię, ale podejrzewam, że takie rzeczy i ten brak zrozumienia rodziców mogą się zdarzać i pewnie się zdarzają. Ta książka jest taka prawdziwa [...]. Jest po prostu dobra, bardzo dobra.[...] Dziękuję, że w ten deszczowy dzień mogłam spędzić dzień ze wspaniałą lekturą."

To ja dziękuję, że piszecie do mnie i dzielicie się wrażeniami, to dla mnie bardzo ważne.

TUTAJ można przeczytać o czym jest "Zapłata" (jeśli ktoś jeszcze nie wie) i zapoznać się z innymi opiniami na temat mojej najnowszej książki, do czego serdecznie zachęcam :-).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz