niedziela, 5 lipca 2015

Zdaniem czytelników...


Powoli pojawiają się następne opinie o "Zapłacie".


Biebronka pisze między innymi:

"Aż trudno uwierzyć, że autorka ma za sobą tak niewielki dorobek literacki, czytając "Zapłatę" odnosi się wrażenie, że wyszła spod pióra bardzo doświadczonego autora, który "zjadł zęby" na pisaniu kryminałów. Wspaniały styl, klarowny, nie zaśmiecony zapychaczami, których wielu autorów używa tylko po to, by zwiększyć objętość powieści. Autorka zdecydowanie poszła w jakość słowa, a nie w ilość. [...] Sama fabuła skonstruowana misternie i tak przebiegle, że co kilka stron czułam się wyprowadzone w pole. Chyba wszystkich po kolei bohaterów podejrzewałam, ze to właśnie oni są mordercami, kilka razy byłam absolutnie pewna swojego wyboru, by po chwili przekonać się, że jestem w błędzie. Doszło do tego, że zaczęłam podejrzewać o to samych gliniarzy." (http://lubimyczytac.pl/ksiazka/253649/zaplata/opinia/25256298#opinia25256298)


A to słowa Czytelnicy:

"Książka naprawdę świetna!Autorka niezwykle sprawna językowo, z dużym wyczuciem stylu. Nie męczy dłużyznami lub nikomu niepotrzebnymi wątkami. Czyta się z wielką przyjemnością, a właściwie nie można się oderwać." (http://lubimyczytac.pl/ksiazka/253649/zaplata/opinia/25258161#opinia25258161)


I jeszcze opinia Natalii:

"Zgrabnie napisany, wciągający kryminał, który pochłonął mnie całkowicie podczas długiej samochodowej podróży [...]. Jestem przekonana, że autorka ma swoisty talent do tego typu książek właśnie. Jest to kryminał z elementem romansu, z pewnością spodoba się paniom, ale nie tylko. Napisany lekko, gładko, wciągająco. Logika, motywy, akcja - wszystko składa się w zgrabną, dobrze skonstruowaną całość."
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/253649/zaplata/opinia/26968657#opinia26968657



Mam nadzieję, że zachęciłam Was do sięgnięcia po moją najnowszą książkę :-).









1 komentarz: