wtorek, 14 lipca 2015

Spotkanie autorskie


Wczoraj miałam cudowne, wypełnione serdeczną atmosferą, spotkanie autorskie w Dyskusyjnym Klubie Książki przy Gminnej Bibliotece Publicznej w Kęsowie (Bory Tucholskie).



Spotkanie zorganizowała Agnieszka Krizel, czytelniczka, blogerka (Nietypowe recenzje Agi), niezwykle ciepła i wrażliwa osoba, Rozmowom nie tylko o literaturze nie było końca. A wszystko to przy filiżance kawy i domowym cieście.



Dostałam w prezencie zjawiskową, magiczną Żadanicę, którą zrobiła specjalnie dla mnie pani plastyczka z Kęsowa (o żadanicach pisałam TU).





Potem było podpisywanie książek, a na pożegnanie...
... wspólna, pamiątkowa fotografia :-).



To był niezapomniany wieczór!



O spotkaniu możecie także przeczytać na blogu Agnieszki Krizel TUTAJ.






2 komentarze:

  1. I pięknie!!!! :) Dziękujemy!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję, Aguś, za zaproszenie i cudowną atmosferę, a także za magiczną Żadanicę.

      Usuń