sobota, 25 lipca 2015

Polscy autorzy książek

Przeglądając Lubimy Czytać natknęłam się na nową opinię o "Kiedyś cię odnajdę" i chciałabym ją zacytować w całości:

"Z książkami polskich autorów jest u mnie tak samo jak z polskimi filmami - po prostu ich nie lubię.
Ostatnią polską pozycją jaką dane mi było przeczytać to jakaś lektura w szkole enty lat temu heh.
A jednak wpadł w moje ręce kryminał pani Małgorzaty (z braku laku dobry kit) i postanowiłam go przeczytać.
Moje wrażenia, ot takie "czytadełko", ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Szybko się czyta, zabawne dialogi, trzyma w napięciu do samego końca, brak zbędnych opisów i pobocznych wątków, a co najważniejsze bardzo przypadła mi do gustu kreacja głównej bohaterki Weroniki:)
Cieszę się, że się przełamałam i myślę, że może znów sięgnę po coś "naszego".

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/218410/kiedys-cie-odnajde/opinia/26506027#opinia26506027

Ja też się bardzo cieszę, że czytelniczka przełamała się i może sięgnie po moją trzecią książkę, a także publikacje autorstwa innych polskich pisarzy. Wielu z nich naprawdę dobrze pisze, a często bywają niedoceniani przez rodzimych czytelników.

Na polskim rynku jest wiele zagranicznych gniotów, które zbierają pochwały, tylko nie wiadomo dlaczego. Moda na dany tytuł? Społeczny dowód słuszności? Czy obawa przed głośnym powiedzeniem, że cesarz jest nagi? ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz